مارکتینگ اتومیشن
صفر تا صد ارتباطات بازاریابی را به «اتوماسیون» بسپارید
بازاریابی داده محور را شخصیسازی کنید و با خودکارسازی آن زمان و هزینه را کاهش دهید.

بازاریابی داده محور را شخصیسازی کنید و با خودکارسازی آن زمان و هزینه را کاهش دهید.
با اتوماسیون بازاریابی، مشتریان در لحظه در گروههای مناسب خود قرار میگیرند و کارشناسان بازاریابی با قدرت هوش مصنوعی پیش بینی کننده کار آسانتر و سریعتری در پیش خواهند داشت.
با دیتاآرت می توانید از دو مدل سفرساز مبتنی بر قیف بازاریابی و مبتنی بر جریان حرکت مشتری برای مدیریت و شخصیسازی ارتباطات بهره ببرید و پیام های شخصی سازی شده را در انواع کمپینهای یک مرتبه ای، تراکنشی و تکرار شونده را به صورت خودکار بفرستید.
در یک دقیقه به هر کدام از پلتفرم های متنوع ارسال پیامتان (ایمیل، پیامک، پوش و …) متصل شوید و پیام شخصی سازی شده مبتنی بر هوش مصنوعی را به صورت خودکار از کانال ترجیحی مشتری بفرستید و نرخ تبدیل مشتری را بالا ببرید.
برای خلق تجربه ای بی نظیر برای مشتری سفر مشتری را بر اساس آزمون ها و درکی معنادار و شفاف از نتایج پیامهای بازاریابی تان توسعه دهید. اهداف فعالیت های بازاریابی تان را که مبتنی بر قیف بازاریابی تنظیم کرده اید، به طور منظم بررسی کنید و بر اساس آن برنامه های بعدی را بچنید. همچنین فرضیه هایتان را بااستفاده از داده های خروجی آزمون های A/B ثابت کنید.