مارکتینگ اتومیشن

صفر تا صد ارتباطات بازاریابی را به «اتوماسیون» بسپارید

بازاریابی داده محور را شخصی‌سازی کنید و با خودکارسازی آن زمان و هزینه را کاهش دهید.

با نگاهی ریزبینانه مشتریان را هدف بگیرید؛ دقیقتر و پرقدرت تر

با اتوماسیون بازاریابی، مشتریان در لحظه در گروه‌های مناسب خود قرار می‌گیرند و کارشناسان بازاریابی با قدرت هوش مصنوعی پیش بینی کننده کار آسانتر و سریعتری در پیش خواهند داشت.

  • بخش‌بندی بی‌درنگ و در لحظه
  • پلتفرم کاربرپسند برای بازاریابان
  • مبتنی بر قدرت هوش مصنوعی و پیش بینی کننده

مشتری را در سفری هوشمندانه همراهی کنید؛ راحتتر از همیشه

با دیتاآرت می توانید از دو مدل سفرساز مبتنی بر قیف بازاریابی و مبتنی بر جریان حرکت مشتری برای مدیریت و شخصی‌سازی ارتباطات بهره ببرید و پیام های شخصی سازی شده را در انواع کمپین‌های یک مرتبه ای، تراکنشی و تکرار شونده را به صورت خودکار بفرستید.

  • پیام رسانی فوری
  • طراحی و مدیریت سفر مشتری مبتنی بر قیف بازاریابی
  • طراحی و مدیریت سفر مشتری مبتنی بر جریان حرکت او

پیام‌ها را از چند کانال بفرستید؛ اما با رویکرد واحد

در یک دقیقه به هر کدام از پلتفرم های متنوع ارسال پیامتان (ایمیل، پیامک، پوش و …) متصل شوید و پیام شخصی سازی شده مبتنی بر هوش مصنوعی را به صورت خودکار از کانال ترجیحی مشتری بفرستید و نرخ تبدیل مشتری را بالا ببرید.

  • اتصال یک دقیقه ای به پلتفرمهای ارسال پیام
  • شخصی سازی پیام
  • شناسایی کانال ترجیحی مشتری

برای مشتری تجربه ای تکرارنشدنی بیافرینید

برای خلق تجربه ای بی نظیر برای مشتری سفر مشتری را بر اساس آزمون ها و درکی معنادار و شفاف از نتایج پیامهای بازاریابی تان توسعه دهید. اهداف فعالیت های بازاریابی تان را که مبتنی بر قیف بازاریابی تنظیم کرده اید، به طور منظم بررسی کنید و بر اساس آن برنامه های بعدی را بچنید. همچنین فرضیه هایتان را بااستفاده از داده های خروجی آزمون های A/B ثابت کنید.

  • بینشی شفاف از پیام رسانی
  • بینش و اقدام مبتنی بر قیف بازاریابی
  • ابزارهای آزمون A/B