پلتفرم تحلیل رفتار مشتری
گمانه زنی را رها کنید
در ارتباطاتتان با مشتری از تصویری همه جانبه بهره بگیرید. تصویر جامعی که ازرفتار مشتری، خواست ها و نیازهای شکل گرفته است.

در ارتباطاتتان با مشتری از تصویری همه جانبه بهره بگیرید. تصویر جامعی که ازرفتار مشتری، خواست ها و نیازهای شکل گرفته است.
با قدرت هوش مصنوعی دیتاآرت می توانید از تحلیل هایی آماری بهره مند شوید، برای مثال با استفاده از مدل تحلیلی RFM مشتریان را خوشه بندی کنید. همچنین با گزارش های دیتاآرت می توانید معیارهای رفتار مشتری در کسب و کارهای تجارت الکترونیک را بررسی کنید و او را بهتر بشناسید.
با آگاهی از روند قرارگیری مشتریان در خوشه بندی های مختلف، ردیابی اهداف و تغییراتشان و کنترل نتایج حضور مشتری در قیف فروش می توانید از سلامت کسب و کار خود مطمئن شوید و بهترین روش برای توسعه را بیابید.