خلاصه: هر کسب و کاری برای فروش بیشتر و قبل از هر اقدام بازاریابی و تبلیغاتی باید مشتریان را درک کند؛ نیازهایشان، رفتارهایشان و البته
خلاصه: هر کسب و کاری برای فروش بیشتر و قبل از هر اقدام بازاریابی و تبلیغاتی باید مشتریان را درک کند؛ نیازهایشان، رفتارهایشان و البته
CRM مخفف Customer Relationship Marketing ”مدیریت ارتباط با مشتری’ است و به همه استراتژی ها تکنیک ها، ابزارها و فناوری های مورد استفاده شرکت ها
خلاصه: برای انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) باید موارد بسیاری را در نظر بگیرید. این مقاله یک راهنمای کامل خرید CRM است
نرم افزار بازاریابی اصطلاحی است که عموما برای معرفی بسیاری از ابزارهای بازاریابی به کار برده میشود. گرچه شاید به کاربردن لفظ نرم افزار برای
هزینه حفظ مشتری فعلی حداقل یک پنجم هزینه جذب مشتری جدید است و گاهی میتوان با بازاریابی بازگشتی این هزینه را به یک بیست و
طبق یافتههای اخیر موسسه CDP، صنعت فروشندگان پلتفرم داده مشتری (CDP) از ارائهدهندگان بیشتری با قابلیتهای تحویل و کمپین استقبال کرده است. گروههای جدید ارائهدهندگان
با پر کردن فرم زیر کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
بدون اسپن ، اطلاعیه های دیتاآرت و مقالات جدید
خلاصه: هر کسب و کاری برای فروش بیشتر و قبل از هر اقدام بازاریابی و تبلیغاتی باید مشتریان را درک کند؛ نیازهایشان، رفتارهایشان و البته
CRM مخفف Customer Relationship Marketing ”مدیریت ارتباط با مشتری’ است و به همه استراتژی ها تکنیک ها، ابزارها و فناوری های مورد استفاده شرکت ها
خلاصه: برای انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) باید موارد بسیاری را در نظر بگیرید. این مقاله یک راهنمای کامل خرید CRM است