پلتفرم داده و تجربه مشتری

دیتاآرت پلتفرم داده و تجربه مشتری (CDXP) است؛ نسل جدیدی از پلتفرم‌های داده مشتری که به بازاریابان کمک می‌کند کارآمدترین دیتاها را گردآوری کنند و به راحت‌ترین شکل از آن‌ها برای نگهداشت مشتری که مهمترین ارزش و داشته هر کسب و کاری است، بهره ببرند.

پیرایش، استانداردسازی و یکپارچه‌سازی داده در پروفایل یکتای مشتری خدمت دیگر دیتاآرت است که با بخش‌بندی داده تکمیل می‌شود. همچنین هوش مصنوعی و یادگیری ماشین دیتاآرت دقیق‌ترین پیش‌بینی‌ها از رفتار مشتری را ارائه می‌کنند و به کمک آن‌ها می‌توان مناسب‌ترین پیشنهاد بازاریابی را به هر مشتری ارائه کرد. پلتفرم ما در بخش فعال سازی داده، شخصی‌سازی‌شده‌ترین پیام را در زمان و از کانال ترجیحی مشتری برای او ارسال می‌کند.

با امکان یکپارچه سازی این پلتفرم، مجموعه جامعی از کانال های بازاریابی از جمله سامانه‌های ارسال پیامک، ارسال ایمیل، پوش نوتیفیکشن، چت زنده سایت و تبلیغات ریتارگتینگ نیز ارائه می‌شود.

بازارایابان با دیتاآرت می‌توانند به آسانی با شناخت دقیق مشتری و مخاطب، او را به‌گونه‌ای در معرض پیام‌هایشان قرار دهند که به آنچه فراخوانده شده، عمل کند. دیتاآرت همچنین برای طراحان و توسعه‌دهندگان محصول نیز کاربردی‌ است و می‌تواند آن‌ها را در خلق بهترین تجربه برای مشتری همراهی کند.

دیتاآرت فرایند بازاریابی، فروش، طراحی و توسعه محصول را هدفمندتر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و حتی لذت‌بخش‌تر می‌کند؛ لذتی که صاحبان کسب و کار و بازاریابان و مشتریان هر دو به یک اندازه در آن سهیم هستند.