- دیتاآرت
پلتفرم داده و تجربه مشتری
دیتاآرت پلتفرم داده و تجربه مشتری (CDXP) است؛ نسل جدیدی از پلتفرمهای داده مشتری که به بازاریابان کمک میکند کارآمدترین دیتاها را گردآوری کنند و به راحتترین شکل از آنها برای نگهداشت مشتری که مهمترین ارزش و داشته هر کسب و کاری است، بهره ببرند.
پیرایش، استانداردسازی و یکپارچهسازی داده در پروفایل یکتای مشتری خدمت دیگر دیتاآرت است که با بخشبندی داده تکمیل میشود. همچنین هوش مصنوعی و یادگیری ماشین دیتاآرت دقیقترین پیشبینیها از رفتار مشتری را ارائه میکنند و به کمک آنها میتوان مناسبترین پیشنهاد بازاریابی را به هر مشتری ارائه کرد. پلتفرم ما در بخش فعال سازی داده، شخصیسازیشدهترین پیام را در زمان و از کانال ترجیحی مشتری برای او ارسال میکند.
- ما چه کار می کنیم ؟
با امکان یکپارچه سازی این پلتفرم، مجموعه جامعی از کانال های بازاریابی از جمله سامانههای ارسال پیامک، ارسال ایمیل، پوش نوتیفیکشن، چت زنده سایت و تبلیغات ریتارگتینگ نیز ارائه میشود.
- برای چه کسی مفید است ؟
بازارایابان با دیتاآرت میتوانند به آسانی با شناخت دقیق مشتری و مخاطب، او را بهگونهای در معرض پیامهایشان قرار دهند که به آنچه فراخوانده شده، عمل کند. دیتاآرت همچنین برای طراحان و توسعهدهندگان محصول نیز کاربردی است و میتواند آنها را در خلق بهترین تجربه برای مشتری همراهی کند.
- سخن آخر
دیتاآرت فرایند بازاریابی، فروش، طراحی و توسعه محصول را هدفمندتر، مقرونبهصرفهتر و حتی لذتبخشتر میکند؛ لذتی که صاحبان کسب و کار و بازاریابان و مشتریان هر دو به یک اندازه در آن سهیم هستند.